Program: L - S: 10:00 - 20:00
Telefon+(40) 754 037 737

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

 

Comanda Online

Cum comand de pe www.zehava.ro?

După ce ai accesat www.zehava.ro și ai selectat produsul dorit, apasă butonul „Adaugă în coș”. În partea dreaptă a ecranului vei avea posibilitatea de a „Continua cumpărăturile„, „Finaliza comanda” sau „Edita coșul de cumpărături”.

După ce vei da click pe „Finalizează comanda” vei intra în etapa de Checkout, în care trebuie să completezi atât datele personale, cât și cele de livrare. Urmează să alegi metoda de plată, unde poți opta pentru „Plata online cu cardul” (vei fi redirecționat către pagina securizată de plată EuPlatesc.ro) sau „Plata prin transfer bancar”.

Ultimul pas este cel de „Finalizare comandă”, unde poți revizui coșul de cumpărături și „Trimite comanda”.

Am comandat un produs care a devenit indisponibil. Ce se întâmplă?

În cazul de față urmează să vă contacteze un membru al echipei Zehava, la telefon sau prin email, care vă va informa despre indisponibilitatea bijuteriei. Vă vom sugera o variantă asemănătoare produsului comandat sau vă vom înștiința când îl vom avea din nou în stoc.

Pentru că toate bijuteriile sunt realizate în atelierul din București, exista o posibilitate mare să avem din nou în stoc bijuteria selectată.

Este inclusă în preț și ambalarea produselor pentru cadou?

Fiecare bijuterie Zehava vine într-o cutie personalizată, ce va fi introdusă mai apoi într-o pungă, pentru ca experiența de unboxing să fie desăvârșită. Produsul astfel ambalat va fi mai apoi expediat la adresa de livrare menționată în comandă.

Produsele comandate au certificate de garanție?

Produsele Zehava vin însoțite de certificatul de garanție pe viață (hyperlink către Garație pe viață), ceea ce înseamnă că vei beneficia de servicii gratuite de recondiționare (lustruire, redimensionare, montură sau altele) atunci când revii cu produsul la noi.

Dacă am comandat un inel și măsura nu este potrivită, poate fi modificat?

 

În cazul în care inelul comandat are o măsură mai mare sau mai mica, puteți veni cu el în showroom pentru a efectua redimensionarea acestuia. Acest serviciu este gratuit și va fi realizat în atelierul nostru din București.

Recomandarea noastră pentru inele este să veniți la showroomul Zehava pentru a vă putea lua măsurători exacte înainte de livrare.

 

Modalități de plată

 

Ce metode de plată sunt disponibile?

Plata online poate fi efectuată cu cardul (prin intermediul operatorului de plăți online EuPlatesc.ro) sau prin transfer bancar.

*** uneri pe site-ul actual Zehava este mentionata si plata ramburs. Este de actualitate? Daca da trebuie adaugata si la Checkout pentru ca nu este disponibila nici acolo.

Prețurile afișate pe site include TVA?

Da, prețurile bijuteriilor afișate sunt cele finale și includ TVA.

Dacă returnez un produs comandat în cât timp voi primi banii?

În urma primirii produsului în ambalajul original, alături de factură și certificatul de garanție vom analiza starea acestuia. Dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare (hyperling pe condițiile de returnare catre Retur) vom rambursa contravaloarea produselor în termen de maxim 30 de zile de la primirea acestuia, prin transfer bancar, în contul IBAN specificat în înștiințarea trimisă pe email.

 

Livrarea

Cum sunt livrate produsele în urma comenzii online?

Produsele achiziționate online vor fi livrate prin intermediul unui agent de curierat.

În cât timp va fi efectuată livrarea?

Dacă produsul se află în stocul nostru, livrarea se va realiza în aproximativ 24-48 de ore de la confirmarea comenzii, exceptând zilele de sâmbătă și duminică, precum și sărbătorile legale.

Care este costul livrării?

Costul livrării produselor este gratuit.

Pot fi efectuate livrări și în afara României?

*nu stiu* HELP

În cazul returnării unui produs comandat online de către cine este suportat costul transportului?

În acest caz costul transportului va fi suportat de către client.

Doresc modificarea unui produs comandat online, care sunt pașii pe care trebuie să îi urmez?

Pentru efectuarea serviciilor de mentenață sau modificare a produselor comandate online vă așteptăm cu bijuteria în showroomul Zehava, pe strada Constantin Esarcu 1, Sector 1, București. Vom stabili împreună de ce modificări este nevoie și în câteva zile puteți reveni după produs sau îl vom trimite prin curier.